niedziela, 16 lipca 2017

Srebrna biżuteria - All4silver

Hej! Dzisiaj chcę wam pokazać śliczny komplet jaki zamówiłam sobie w ramach współpracy z internetową hurtownią biżuterii srebrnej  All4silver  . Jest to Słowacka hurtownia w której możemy kupić najwyższej jakości biżuterię srebrną oraz ze stali chirurgicznej  .  W hurtowni znajdziemy biżuterię dla kobiet i dla dzieci. Dostępna jest także kolekcja z kamieniami Svarovskiego, którą bardzo wam polecam a także tańsze zamienniki charmsów. 

Zamówiłam piękny, delikatny, kobiecy komplecik . Jest to naszyjnik z serduszkiem oraz kolczyki z cyrkoniami. Bardzo przypadł mi do gustu, pasuje dosłownie do wszystkiego. Jedynie łańcuszek mógłbybyć nieco dłuższy. Możecie zobaczyć go tutaj


                                            
 Materiał : Srebro próby 925
Wykończenie : 999 Srebro Platerowany + Galwanotechnika
Srebrny waga : 1.75 g
Rozmiar : 11 mm x 10 mm
Długość :  łańcucha, max. : 45 cm, naszyjnik łańcuch : 1 mm
Cyrkonia : Ilość kamieni : 2 





Niestety jest też jeden minus. Żeby zrobić zamówienie
 musi być ono na kwotę 400 złotych. Ale myślę, że 
zamawiając wspólnie z kimś spokojnie taka kwota wam wyjdzie.
Zapraszam do odwiedzenia strony All4silver :)




















2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda! Naszyjnik wygląda bardzo delikatnie, idealnie sprawdzi się do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i delikatna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszego pisania :)

Facebook

Jestem również tutaj

zBLOGowani.pl