środa, 4 października 2017

Bell HYPOAllergenic

Hej! Przychodzę do was z kolejnym wpisem na temat kosmetyków Bell. Tym razem będzie to seria HYPOAllergenic. Kto jeszcze nie czytał poprzedniego zostawiam wam link tutaj.
Lubię kosmetyki Bell ponieważ są dobre jakościowo a kosztują naprawdę nie wiele. Możemy je bez problemu zakupić w każdej drogerii oraz w sieci sklepów Biedronka. Stworzone zostały z myślą o kobietach, które mają cerę wrażliwą oraz ze skłonnościami do podrażnień. Są w pełni przebadane przez lekarzy i dermatologów.

Jako pierwszy weźmy hypoalergiczny rozświetlacz do twarzy i ciała.

        Opis produktu :

Dedykowany dla kobiet, które chcą zapewnić swojej skórze świeży i wypoczęty wygląd. Formuła zawierająca pigmenty perłowe daje efekt subtelnego, naturalnego rozświetlenia cery. Dodatkowo dzięki emolientom wygładza skórę.


Moja opinia :

Raczej rzadko zdarza mi się używać rozświetlacza a do ciała to już całkiem odpada.  Ten jednak mnie zaciekawił i postanowiłam go wypróbować. Daje bardzo delikatny, naturalny efekt rozświetlenia oraz wygładza skórę, więc w pełni mogę się zgodzić z tym co napisał producent.


Opis produktu :

Uniwersalna baza pod makijaż, niwelująca oznaki zmęczenia. Pozostawia matowy, aksamitny efekt  przedłuża trwałość makijażu i ułatwia aplikację podkładu. Nie podkreśla suchych skórek i maskuje rozszerzone pory. Pomaga uzyskać wrażenie idealnie gładkiej skóry i ożywia jej koloryt.



Moja opinia :

Ostatnio użyłam tej bazy pod makijaż wieczorowy i muszę przyznać, że dzięki niej mój makijaż wytrzymał o wiele dłużej  niż zwykle. Makijaż nie świecił się.Wcześniej nie używałam tego typu kosmetyków dlatego tym bardziej jestem zadowolona z efektów.


Opis produktu :

Zawiera ultra zmikronizowany talk, który zapewnia łatwą aplikację i sprawia, że skóra jest miękka w dotyku. Nadaje jedwabiste, zmysłowe wykończenie oraz optycznie wygładza nierówności. Otoczka pigmentów z estrów oleju jojoba nawilża skórę i pozostawia na długi czas przyjemne, kremowe odczucie. Formuła kosmetyku sprawia, że kolor jest intensywny i trwały.



Moja opinia :

Róż jest świetny, niestety nie odpowiada mi jego odcień. Użyłam go tylko raz , mimo tego jestem zadowolona. Napewno zakupię sobie taki w innym odcieniu. Daje bardzo fajny, trwały efekt. 

                  
Opis produktu :

Hypoalergiczny sypki puder utrwalający Bell HypoAllergenic Fixing Mat Loose Powder jest idealny dla każdego rodzaju i koloru  skóry. Przedłuża trwałość makijażu oraz pozostawia matowy efekt wygładzenia. Tworzy lekką, niewidoczną powłokę, która nie zmienia kolorystyki innych nałożonych produktów, dlatego doskonale sprawdzi się przy każdym makijażu. Nie zawiera substancji zapachowych. Przebadany pod kontrolą lekarza dermatologa. Odpowiedni dla osób o cerze wrażliwej oraz skłonnej do podrażnień.

 

   Moja opinia :

Puder fajnie matowi i wykańcza makijaż. Przedłuża również jego trwałość. Wystarczy nałożyć niewielką ilość by uzyskać porządany efekt. Przy mojej cerze wpasował sie idealnie. 


Opis produktu :

Lekki podkład, który dopasowuje się do struktury skóry. Dzięki aksamitnej aplikacji nie tworzy plam i smug, a wygodna forma sztyftu pomaga precyzyjnie nałożyć odpowiednią ilość produktu. Podkład ujednolica koloryt cery i maskuje niedoskonałości.Pozostawia trwały, matowy efekt i przez wiele godzin zapobiega błyszczeniu się skóry.


Moja opinia :

Nie jestem zwolenniczką podkładów w sztyfcie. Mam suchą cerę i nie sprawdził się u mnie absolutnie. Zarówno aplikacja jak i sam wygląd po jego nałożeniu nie przekonały mnie. Jedynym plusem jest to,że dobrze kryje. Może lepiej sprawdziłby się jako korektor. Myślę, że bardziej nadaje się on dla osób z tłustą cerą. 


Opis produktu :

Kolekcja matowych pomadek współtworzonych z ambasadorką marki Bell HYPOAllergenic Marceliną Zawadzką i inspirowanych ważnymi dla niej miejscami na całym świecie. Intensywnie napigmentowane pomadki pozostawiają trwały, matowy efekt makijażu, a modne kolory podkreślają naturalne piękno ust. Seria limitowana, dostępna wyłącznie w sieci drogerii HEBE


Moja opinia :

Zakochałam się w tych pomadkach. Już samo opakowanie kusi wyglądem. Mają piękne , wyraziste kolory i są idealnie matowe. Dodatkowo są bardzo trwałe. 


Opis produktu :

Najmodniejsze, superkryjące odcienie i trwały, matowy efekt już za pierwszym pociągnięciem. Płynna formuła pozwala na łatwą i precyzyjną aplikację. Pomadka nie przesusza ust i nie pozostawia nieestetycznych skórek. Usta pozostają wygładzone, miękkie i pełne intensywnego koloru przez cały dzień.



Tą pomadkę też mogę wam polecić z czystym sumieniem. Trwała, matowa,idealna na codzień. Bardzo lubię ten kolorek. 

Kto czyta mojego bloga wie ,że mam wrażliwą cerę ze skłonnościami do podrażnień. Bardzo dużym plusem jest to, że żaden z kosmetyków Bell nie wywołał u mnie podrażnień  (mam na myśli obie serie, które miałam okazję przetestować). W dodatku w pełni spełniają swoje zadanie. A wy co myślicie o kosmetykach Bell ??? 😊



7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Teże je polubiłam, w dodatku są niedrogie i łatwo dostępne 😊

      Usuń
  2. Bazy pod makijaz z bell w takiej formie nigdy nie miałam 😊 ciekawa jest. szkoda, ze roz to kompletnie nie bylby jak i Twoj, tak i moj kolor. Pomadki sa bardzo trwałe. Ciezko bylo mi zmyc z ust i w sumie z tak zacnego wyboru do dzisiaj nie mam faworyta. Za duzo szalenstwa. Ogolnie calkiem fajny masz zestaw. Bell to u mnie jedne z pierwszych kosmetykow, ktore kupowalam w latach liceum 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego różu też mi szkoda, muszę kupić w innym odcieniu. A pomadki naprawdę trwałe,po swatchu musiałam się nieźle naszorować żeby zmyć je z ręki 😊

      Usuń
  3. Rozświetlacz jest bardzo fajny, miałam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ale z mojego doświadczenia nie wierzę w produkty "hipoalergiczne", a zwłaszcza w kolorówkę określoną przez producenta tym przymiotnikiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszego pisania :)

Facebook

Jestem również tutaj

zBLOGowani.pl