poniedziałek, 8 maja 2017

Zaful Haul part 2

Kolejne zamówienie ze sklepu Zaful już u mnie. Tym razem również się nie zawiodłam. Tak jak zawsze wszystko zgodne z opisem a rzeczy nie różnią się od tych na zdjęciach.


Zamówiłam torebkę. Jest przecudowna, jakościowo super, jedynie pasek mógłby być nieco dłuższy ale nie stanowi to żadnego problemu. W środku ma dwie boczne kieszonki. Nosi się naprawdę dobrze.




Portfel też jest solidny. Posiada przegródkę na monety czego brakowało mi w poprzednim również zamówionym z Zaful.




Znalazło się też  coś do torebki. Składana  szczotka z lusterkiem. Fajny gadżet, zawsze możemy się przejrzeć, poprawić fryzurę niezależnie od tego gdzie jesteśmy. I tu niestety nie jestem przekonana co do jego jakości. Nie jest zbyt solidnie wykonany. Zobaczymy jak będzie po dłuższym użytkowaniu.




I na koniec coś czego nie mogło zabraknąć. Skarpetki! Wyglądają i noszą się super. Stopa się w nich nie poci. Są wykonane z oddychającego materiału.





  1. Torebka (klik )
  2. Portfel ( klik )
  3. Składana szczotka ( klik )
  4. Skarpetki "kosmos" ( klik )
  5. Skarpetki "misie " ( klik )
  6. Strapless Maxi Dress
 Zachęcam również do odwiedzenia sklepu Zaful

21 komentarzy:

  1. Torebka bardzo mi się podoba, wygląda na fajną jakościowo :) Mam zamiar kiedyś zamówić od nich jakąś torebkę :)
    Skarpetki cuudowne! Ja mam bzika na punkcie takich cudaśnych skarpetek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. prtfel bardzo ładny, i ma ta przegródkę na drobniaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i portfel najbardziej mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi sie wszystko podoba, torebka swietna, mala zgrabna ale ma to "cos" 😊😊😊😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka mnie od razu urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jak ja kocham te słodkie skarpetki!
    Torebka cudownie się prezentuje!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka oczywiście najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocze skarpetki :D Ciekawe rzeczy wybrałaś :)
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetki w misie rullllezzz

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka cudo. Portfel takiego właśnie szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się portfel! Chciałabym taki mieć😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka i portfel zdobyły moje serce 😍 Piękny haul!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszego pisania :)

Facebook

Jestem również tutaj

zBLOGowani.pl